Родовід Святого Граалю (закінчення)
Чому легенди про Грааль і пророцтва Мерліна представляли таку проблему для Римської Церкви? Тому що, в контексті своїх авантюрних текстів, вони розповідали історію нащадків родової лінії Грааля, яка була витіснена зі своєї династичної позиції єпископами Риму, які узурпували найвищу владу за допомогою надуманого апостольського спадкоємства.
Кажуть, що ця спадкоємність походить від першого єпископа, св. Петра (насправді це досі залишається лише пропагандою), щоб втямити це вистачає звернутися до апостольських конституцій Церкви. Петро ніколи не був єпископом Риму! Конституції Ватикану свідчать, що першим римським єпископом був британський князь Лінус (син Карактака Пендрагона), якого на цю посаду благословив Павло у 58 р.
З 1100-х рр. лицарі тамплієри і їхні собори сформували величезну загрозу для винятково патріархальної Церкви, вивівши спадщину Ісуса і Марії Магдалини на перший план у суспільному надбанні. Кардинали знали, що всі їхні плани зазнають краху, якщо месіянські нащадки здобудуть верх. Їх треба було придушити — і тому була здійснена жорстока інквізиція: жахливе переслідування всіх, хто не погоджувався з владою єпископів.
Все почалося в 1209 році, коли папа Інокентій III відправив 30 тисяч солдатів до регіону Лангедок на півдні Франції, що був батьківщиною катарів (чистих), про яких говорилося, що вони є охоронцями величного і священного скарбу — певноої таємниці, яка може перевернути уявлення про правовірне християнство. Так званий папський альбігойський хрестовий похід тривав тридцять шість років, за цей час було вбито десятки тисяч невинних людей, але скарб не був знайдений. У 1231 р. Головнt відділ інквізиції (або священне управління, як його називали) був заснований папою Григорієм IX під час масових вбивств у Лангедоці, і він був спрямований проти всіх, хто підтримував єресь Грааля. До 1252 року тортури жертв були офіційно дозволені разом із стратою.
Єресь була чудовим формулюанням для осуду полонених, тому що це могла визначити тільки Церква. Жертв катували, поки вони не покаялися б і, вимусивши зізнаватись, їх страчували. Якщо не зізнавалися, то катування продовжувалися, поки ті не загинули.
Одна з записаних форм катування полягала в тому, щоб здерти шкіру з жертви та засмажити живцем над відкритим вогнем. Ці дикі переслідування і тортури були відкрито велися більше 400 років, щоб бути поширеними проти євреїв, мусульман і протестантських інакодумців. Але католицька інквізиція ніколи формально не припинялася. Нещодавно в 1965 році вона була перейменована в Священну Конгрегацію, і її повноваження теоретично залишаються в силі і сьогодні.
Незважаючи на інквізицію, рух Назареїв здійснював свій власний курс, а історія родової лінії була закріплена в літературі, такій як Велична Історія Святого Грааля. Ці твори були в значній мірі спонсоровані дворянами Франції з сімей спадкоємства Грааля (Шампані, Анжу та інші), а також тамплієрами та деспозинами.
У ході цього, романс про короля Артура став популярним свідченням традиції Грааля. Отже, знищення тамплієрів стало згодом основною метою інквізиції в 1307 році, коли прихильники папи Климента V і короля Франції Філіпа IV почали їх переслідувати. Папські армії прочісували всю Європу на наявність документів та скарбів тамплієрів, але, як і у випадку зі спадщиною катарів, нічого не знайшли. Тим не менше, багато лицарів були піддані тортурам і страчені.
У всьому цьому, однак, скарби тамплієрів не були втрачені, і поки ватиканські емісари шукали їх, вони були замкнуті в сховищах будинку Головного Казначейства в Парижі. Вони були під охороною лицарів тамплієрів — тих, кого оформили як князів Охорони Королівської таємниці — які завантажили скарби однієї ночі на 18 галер флоту тамплієрів в Ла-Рошель.
До світанку кораблі відпливли в різних напрямках — зокрема, до Португалії та Шотландії. Останні були прийняті королем Робертом Брюсом, котрий разом з усім шотландським народом був екскомунікований Папою для оскарження католицького короля Едварда Англії. Тамплієри та їхні скарби залишилися в Шотландії, і лицарі воювали з Брюсом у Баннокберні в 1314 році, щоб повернути незалежність Шотландії від плантагенетської Англії .
Після битви під Баннокберном Брюс і Принци-Хранителі заснували новий орден Старших Братів Рози Хреста в 1317 році — з цього часу королі Шотландців стали спадковими Великими Майстрами, зокрема, Стюартами, й кожен з них мав почесний титул Принца Сен Жермен.
Але чому ж король Артур, кельтський командир 6-го століття, був настільки важливий для лицарів тамплієрів і дворянських родів Граалю в Європі? Просто тому що Артур був унікальним, з подвійною спадщиною в месіанській лінії. Король Артур аж ніяк не міфічний, як багато хто припускає, але його справжнє походження взагалі шукають не в тих місцях. Дослідники, введені в оману вигаданими місцями романсів, марно шукали хроніки Бретані, Уельсу і Заходу Англії. Але деталі з романсу про Артура можна знайти в шотландських і ірландських літописах. Він був дійсно Верховним Королем Кельтського острова і був суверенним командувачем британських військ наприкінці 6 століття.
Артур народився в 559 році і помер у бою в 603 році. Його матір’ю була Ygerna del Acqs, дочка королеви Вівіан з Аваллона, що була нащадкою Ісуса та Марії Магдалини. Його батько був Високим королем Еданом Далріади (Західне Нагір’я Шотландії, тепер називається Аргайл), а Едан був британським Пендрагоном (головним драконом або королем царів) у роді від брата Ісуса Джеймса(Якова). Саме тому історії Артура і Йосипа Аріматеї так тісно переплітаються в романах Грааля.
Справді, записи про коронації короля Шотландії Кеннета МакАлпіна (нащадка Аедана Пендрагона) конкретно стосуються його власного походження з династичних королів Аваллона. Батьківська спадщина короля Аедана з’явилася через найдавніший Будинок Каму-лот (Англійський королівський двір Колчестера) у рядку від першого призначеного Пендрагона, короля Цимбелана, який добре відомий тим, що вивчали Шекспіра.
До 6-го століття месіянські нащадки заснували Деспосинські царства в Уельсі і у районах Стратклайда і Кембрія у Великобританії. Батько Артура, король шотландців Едана, був першим британським монархом, який був встановлений священицьким рукоположенням, помазаний Сент-Колумбою кельтської церкви в 574 році. королі, яких не визнавала Римська церква у Ватикані, адже згідно з їхніми поглядами, король ставав легітимним тільки після освячення Папою!
Як прямий результат цієї коронації, святий Августин був зрештою відправлений з Риму, щоб знищити кельтську церкву, коли в 597 році помер Святий Колумба. Він назвав себе єпископом Кентерберійським, однак ця місія була невдалою, адже назарейська традиція збереглась і поширилась за межами Європи в Ірландії, Уельсі й по всій північній Англії.
Важливо пам’ятати, що династії Грааля ніколи не були територіальними правителями земель. Як і сам Ісус, вони були призначеними опікунами людей. Меровінги в Галії, наприклад, були королями франків — ніколи не були королями Франції. Король Едан, Роберт Брюс і їхні спадкоємці Стюарти були королями шотландців — ніколи королями Шотландії. Саме ця неявна соціальна концепція, й була тим ключовим аспектом, через який Високу Церкву було важко подолати, бо єпископи вважали за краще панувати над територіальними царями, які були уповноважені Папою. Лише підтримання остаточного духовного контролю над людьми могло б панувати над Церквою, і тому всякий раз, коли династія Грааля виходила на перший план, її зустрічав гнів папської структури.
У 751 році єпископам вдалося знищити меровінгську спадщину в Галії, і вони встановили нову традицію, згідно з якою царі каролінгської спадщини (Карла Великого) повинні були бути схвалені і увінчані Папою. Але Церква ніколи не змогла б скинути Деспозинів у Шотландії, хоча старі кельтські королівства Англії були розгромлені німецькими англосаксами з 6-го століття.
Навіть у середні віки – довгий час після норманнського завоювання Англії — Назарянська церква і давній культ Марії Магдалини були видатними в Європі. Права жінок на рівність були підтримані в усій кельтській структурі, і це було величезною проблемою для чоловіків-священиків, ортодоксальних “церковників”.
Основоположний принцип монархів Грааля завжди був одним із обов’язків, згідно з месіанським кодексом. Отже, вони були королями і спільними батьками своїх царств, але вони ніколи не були правителями. Цей ключовий аспект Кодексу Граалю був закріплений у дитячих казках та фольклорі. Ніколи доблесний кардинал або єпископ не їздив на допомогу пригнобленому суб’єкту або дівчині в тяжкому становищі, бо це завжди було в соціальній юрисдикції царства князів Грааля і призначених лицарів.
Кодекс Грааля визнає просування за заслуги і визнає структуру громади, але, перш за все, вона є абсолютно демократичною. Незалежно від фізичного чи духовного виміру, Грааль належить як лідерам, так і послідовникам. Він також стосується землі та навколишнього середовища, вимагаючи, щоб все було як один у взаємно єдиній службі.
Протягом століть парламенти та уряди мали стільки ж проблем, що й Церква, у протистоянні месіанському соціальному кодексу, і позиція сьогодні не відрізняється. Президенти та прем’єр-міністри обираються народом. Вони повинні представляти людей – але чи не так? Насправді, вони цього не роблять. Вони завжди пов’язані з політичною партією і вони виконують свої розпоряджння та досягають цілей шляхом голосування більшістю партій.
Але не всі намагаються проголосувати, а іноді голосуватимуть більше, ніж дві партії. Отже, у будь-який момент часу більше половини громадян країни не можуть бути представлені владною політичною партією. У цьому відношенні, навіть якщо більшість голосів було застосовано, демократичний принцип не діє. Виникає не «уряд людей для людей», а «уряд від народу».
Ісус зіткнувся з дуже подібною ситуацією в 1 столітті. У той час Єрусалим і Юдея перебували під римською окупацією, а цар Ірод і губернатор Понтій Пілат обидва були призначені Римом. Але хто представляв людей? Люди не були римлянами; вони були євреями Святої Землі: фарисеями, саддукеями, есеями тощо. Крім того, існувала велика кількість самаритян і язичників (неєвреї; арабські раси). Хто їх представляв? Відповідь «ніхто» – поки Ісус не зробив це своєю місією.
Це було початком коду Грааля безпосереднього князівського служіння: коду, увічненого месіанськими династіями, з їх постійною роллю опікунів людей. Кодекс Грааля ґрунтується на принципах свободи, братства і рівності, і це було особливо очевидно в американських і французьких революціях, обидві з яких відкидали владу деспотичної аристократії. Але що замінило його? Вона була замінена партійною політикою і в основному непредставницьким урядом.
Багато людей запитували мене, чому саме в цей час висвітлюється досі прихована інформація в книзі Родовід Святого Грааля. Справа в тому, що інформація ніколи не була прихована тими, кого це стосується. Все це стало таємницею саме з руки зовнішніх шукачів влади, які прагнули радше діяти задля вдоволенн своїх інтересів, а не служити спільнотам, які вони повинні представляти.
Сьогодні, однак, ми перебуваємо в новому періоді пошуків, оскільки в багатьох людей зростає загальне розчарування в церковних догматах. Ми живемо в епоху супутникового зв’язку, звукових бар’єрів, комп’ютерів й Інтернету — так що світ набагато тісніший, ніж раніше. У такому середовищі новини швидше дістаються до адресатів, і правду набагато важче стримувати.
Крім того, піддається сумніву сама мережа церков і урядових структур, де домінують чоловіки, і загальновизнано, що старі доктрини духовного контролю і територіального управління не працюють. Все більше людей шукають оригінальні, безпосередні коріння своєї віри і для своєї мети в суспільстві. Вони шукають більш ефективні форми адміністрування для боротьби із надто очевидним соціальним і моральним занепадом.
Вони, власне, в пошуках Святого Грааля.
Це прагнення до нового просвітництва значно підсилюється наближенням нового тисячоліття, і існує поширене відчуття, що це також має бути новим Відродженням: епохою відродження, коли заповіді Кодексу Грааля визнаються і практикуються — заповіді свободи, братства і рівності. Справді, Легенди про Грааль розповідають нам чітко і ясно, що рана короля рибалки повинна бути спочатку зцілена, тоді й пустеля перетвориться на родючу землю.
Лоуренс Гарднер (лекція)
переклав Остап Хмарний
використана картинка https://www.themorgan.org/exhibitions/medieval-monsters